Vrácení a reklamace zboží
Zásady vrácení a reklamace zboží
Doprava na adresu
Při obdržení balíčku je vždy nejprve nutné balík rozbalit a zkontrolovat obsah. (Přepravci nemají povinnost čekat na rozbalení balíku.)
Co dělat, když přijde zásilka poškozená?
Zjistíte-li, že objednané zboží je rozbité, a nebo poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu přepravní službě.
Zásilkovna – případné škody je nutné nahlásit Zásilkovně nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky a to na telefonní číslo: +420 216 216 516.
Následně nás stačí kontaktovat formou emailu a o dalším postupu budete informováni.
Zboží nesouhlasí s fakturou?
Obdrželi jste zboží, které jste si neobjednali, nebo něco v balíku chybí?
Kontaktujte nás na info@tlapkov.cz, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.
Zboží nesplňuje Vaše očekávání a chcete jej reklamovat?
Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě www.tlapkov.cz, zašlete e-mail na adresu info@tlapkov.cz, v němž uvedete typ výrobku, objednávky a popis závady.
Postup při vrácení zboží:
1. Vytiskněte a vyplňte FORMULÁŘ na vrácení zboží.
2. Vyplněný formulář spolu s kopií faktury přiložte k vrácenému zboží.
3. Zboží odešlete na adresu (Nejjednodušší přes Zásilkovnu):
Vojtěch Legerský
Svazarmovská 308
738 01
Frýdek-Místek
Důležité informace:
- Pokud jste objednali zboží vytvořené Vám na míru, tak nemáte nárok na jeho vracení, pouze pokud by zboží neodpovídalo tomu, co jste si objednali.
- Vrácené zboží nesmí jevit známky opotřebení.
- Vrácené zboží neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte e-mailem na adrese info@tlapkov.cz
Formulář ke stažení:
formular: formular-tlapkov.pdf