Sleva 20% na VŠE! Akce se promítne automaticky v košíku.

Vrácení a reklamace zboží

Zásady vrácení a reklamace zboží

Doprava na adresu

Při obdržení balíčku je vždy nejprve nutné balík rozbalit a zkontrolovat obsah. (Přepravci nemají povinnost čekat na rozbalení balíku.)

Co dělat, když přijde zásilka poškozená?

Zjistíte-li, že objednané zboží je rozbité, a nebo poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu přepravní službě.

Zásilkovna – případné škody je nutné nahlásit Zásilkovně nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky a to na telefonní číslo: +420 216 216 516.

Následně nás stačí kontaktovat formou emailu a o dalším postupu budete informováni.

Zboží nesouhlasí s fakturou?

Obdrželi jste zboží, které jste si neobjednali, nebo něco v balíku chybí?

Kontaktujte nás na info@tlapkov.cz, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.

Zboží nesplňuje Vaše očekávání a chcete jej reklamovat?

Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě www.tlapkov.cz, zašlete e-mail na adresu info@tlapkov.cz, v němž uvedete typ výrobku, objednávky a popis závady. 

Postup při vrácení zboží:

1. Vytiskněte a vyplňte FORMULÁŘ na vrácení zboží.

2. Vyplněný formulář spolu s kopií faktury přiložte k vrácenému zboží.

3. Zboží odešlete na adresu (Nejjednodušší přes Zásilkovnu)

Vojtěch Legerský

Svazarmovská 308

738 01

Frýdek-Místek

Důležité informace:

- Pokud jste objednali zboží vytvořené Vám na míru, tak nemáte nárok na jeho vracení, pouze pokud by zboží neodpovídalo tomu, co jste si objednali.
- Vrácené zboží nesmí jevit známky opotřebení.
- Vrácené zboží neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.  

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte e-mailem na adrese info@tlapkov.cz

Formulář ke stažení:

formular: formular-tlapkov.pdf